Regulamin pobytu w ośrodku PEREŁKA Mielenko
1. Goście przebywający w Ośrodku PEREŁKA zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
2. Do korzystania z domku letniskowego uprawnione są tylko i wyłącznie osoby zameldowane. W domku może zamieszkiwać maksymalnie 9 osób, przy czym 8 oraz 9 za dodatkową opłatą.
3. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu. W szczególnych przypadkach można ustalić inne godziny. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu poza okres umówiony, jeśli poza okresem umówionym nie nastąpiła inna rezerwacja. Właściciel nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu lokalu w przypadku braku wolnych miejsc.
4. Na obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00.
5. Rezerwacja domku następuje po wpłacie zadatku w wysokości 340 zł. Dokonanie wpłaty zadatku stanowi akceptację regulaminu oraz warunków zawartych w szczegółach rezerwacji. Należność za pobyt wraz z opłatą klimatyczną, należy zapłacić przelewem lub gotówką podczas meldowania – niezwłocznie po przyjeździe do Ośrodka (w rozliczeniu końcowym uwzględniany jest zadatek). Późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd przez Gościa nie upoważnia do żądania zwrotu zapłaconej kwoty.
6. Obowiązuje kaucja w wysokości 500 zł. za domek. Na poczet zabezpieczenia na wypadek uszkodzenia sprzętu będącego na wyposażeniu domków. Kaucja zostaje zwrócona w dniu wyjazdu jeśli nie zostaną stwierdzone żadne zniszczenia bądź braki w wyposażeniu domków.
7. Zakwaterowanie odbywa się na podstawie okazanego dokumentu tożsamości. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa.
8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających.
9. Najemca nie może przekazywać ani udostępniać domku osobom trzecim. Domek nie może być zamieszkany przez większą ilość osób, niż zgłoszona przy rezerwacji.
10. W przypadku niestawienia się Gościa w dniu zarezerwowanego pobytu do godziny 24:00, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana bez zwrotu zadatku.
11. W domku znajduje się pościel na jeden okres wynajmu.
12. Domki są zawsze posprzątane i takie należy pozostawić po swoim pobycie. Wszystkie naczynia muszą być umyte, a śmieci wyrzucone we własnym zakresie.
13. Prosimy o sprawdzenie faktycznego stanu wyposażenia domku z listą wyposażenia znajdującą się w domku. W przypadku stwierdzenia ewentualnych różnic, należy ten fakt zgłosić właścicielowi w ciągu pierwszej godziny pobytu.
14. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy jak też winy osób go odwiedzających.
15. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia/mienia domku prosimy Gości o natychmiastowe poinformowanie właściciela, celem dokonania naprawy/wymiany. Rekompensata finansowa za w/w naprawę/wymianę zostanie naliczona w/g kosztów naprawy bądź zakupu i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.
16. W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo oraz za wszelkie skutki działań swoich dzieci, zwracamy się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.
17. Za rzeczy pozostawione w domku właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
18. Przebywanie psów (z ważnym świadectwem szczepień) na terenie obiektu dozwolone jest tylko po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem ośrodka. Psy poza domkiem mogą przebywać jedynie w kagańcu i na smyczy. Właściciele psów zobowiązani są do sprzątania odchodów. Jednocześnie zakazuje się pozostawiania psów bez opieki w domkach. Obecność zwierząt nie może zakłócać wypoczynku innym.
19. Parking dla mieszkańców domku letniskowego jest bezpłatny i znajduje się na terenie ośrodka. Dla każdego domku przysługują dwa bezpłatne miejsca parkingowe. Parking jest niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
20. Rozpalanie ognisk oraz grilli możliwe jest tylko w miejscach wyznaczonych przez obsługę ośrodka z zachowaniem szczególnej ostrożności i przepisów p. poż. (obowiązuje zakaz rozpalania grilli na tarasach).
21. Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu. Węgiel do grilla nie znajduje się na wyposażeniu domku.
22. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz:
a) palenia tytoniu. Osoby palące prosimy o palenie tylko w miejscach wyznaczonych i korzystanie z popielniczek.
b) smażenia ryb.
23. Bardzo prosimy o dbanie o czystość i porządek w domku. Wszelkie środki czystości udostępniamy na życzenie. Ewentualne trwalsze zanieczyszczenia bardzo prosimy zgłaszać natychmiast.
24. Obowiązuje zakaz wrzucania do toalety mokrych chusteczek, ręczników papierowych i innych artykułów higienicznych oraz innego przeznaczenia – tylko papier toaletowy!!! Nie zastosowanie się do powyższego, może skutkować awarią systemu kanalizacji ośrodka.
25. Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia obiektu przez Gości, nie przestrzegających Regulaminu – szczególnie zakłócających w rażący sposób wypoczynek innym gościom.
26. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
27. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. pogody, przerwy w dostawie prądu czy wody.
28. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.
29. Odbiór i zdanie domku odbywa się zawsze w towarzystwie Właściciela lub uprawnionego Przedstawiciela.
30. W trosce o bezpieczeństwo i komfort wypoczynku na teren ośrodka mają wstęp tylko osoby zakwaterowane.